pagina-banner

nutizie

Chì duverebbe fà se a valvula d'angolo di u bagnu hè dannatu

Cumu rimpiazzà a valvula d'angolo?

Stringhje a valvula di l'acqua principale per sguassà e macchie di a superficia;

Unscrew l'antica valvula angulu è mette da parte;

Sceglie u listessu tipu di valvola di cornu è a cinta d'apertura di filetta di valvola d'angolo;

Screw the angle valve in u muru è stringhje u più pussibule;

Cunnette una pipa à l'altru estremità di a valvula d'angolo, è infine verificate per fughe.

circa-img-1

Sia a valvula angulu pò travaglià nurmalmente affetta direttamente se l'acqua pò esse usata nurmale in u stadiu più tardi.Per quessa, l'attenzione deve esse pagatu à u mantenimentu di a valvula d'angolo.Se a vàlvula d'angolo hè dannata, deve esse rimpiazzata o riparà in u tempu.Allora cumu rimpiazzà a valvula angulu, è quale hè u mantenimentu di ogni ghjornu di a valvola angulare, sapete?Videmu inseme !

Chì ghjè u mantenimentu di ogni ghjornu di a valvula d'angolo?

Quandu ci sò parechje macchie nantu à a vàlvula d'angolo, deve esse lavatu immediatamente cù acqua pulita per mantene a vàlvula d'angolo pulita.In circustanze nurmali, i tacchi nantu à a vàlvula d'angolo sò più faciuli di pulizziari, ma s'ellu ci sò macchie inadvertite chì sò difficiuli di pulisce, avete bisognu di usà un detergente in modu adattatu, ma dopu à spazzola, sciacquate cù acqua pulita.

Per i sustanzi stubborn, a pulizia simplice ùn hè più efficace, è i detergenti delicati sò necessarii à questu tempu.Tuttavia, quandu fate un travagliu di pulizia, ùn aduprate micca a forza bruta.Se ùn pudete micca spazzola cù una spazzola, pudete sguassate parechje volte per cuntrullà a forza per evità danni à a valvula d'angolo.

I valvule d'angolo attualmente utilizati includenu valvule d'angolo di ferru, valvole d'angolo di rame, valvole d'angolo di lega, valvole d'angolo di plastica è altri materiali, ma ùn importa micca u materiale utilizatu, u cuntattu cù sustanzi acidi forti deve esse evitata quant'è pussibule, altrimenti pruvucarà. chimicu Se u tempu di reazzione hè un pocu più longu, a valvula anglesa serà dannata.

In quantu à rimpiazzà a vàlvula d'angolo è u mantenimentu di ogni ghjornu di a vàlvula d'angolo, lasciami presentà quì prima.L'avete mai intesu parlà ?Sustituitu a valvula angulu ùn hè micca difficiule, basta attente à certi ditagli, per evità l'occurrence di perdite d'acqua in u stadiu più tardi, assicuratevi chì a vostra vita di famiglia hè normale.


Tempu di post: 22-Jan-2022